onsdag den 18. november 2009

Til Camille

Kære Cam,
Ja jeg har set de "grå ørnefugle" der flyver rundt i Bombays gader:) Det nok lige lovlig meget at kalde denne slags fugl for en ørn - tror mere vi er henne i en grå 'ravn' arten. Men men de er her i hvert fald, og de vækker mig hver morgen med deres baskerri lige uden foran mit vindue. Der er en slags platform de elsker at lande på (se billederne) og så sidder de lidt der og hygger sig, til de beslutter at NU skal de alle flyve og "krage" på én gang. De første par dage skulle jeg lige vænne mig til lyden. Det lød som om der var noget der baskede rundt i mit værelese, men nu er det egentlig hyggeligt nok, at der er nogen i vinden der passer på prinsessen i tårnet. Eller også ville de ønske de kunne komme igennem gitteret og stjæle mine smykker - hmm vælg selv. De andre billeder er panorama udgaven fra mit værelse. Jeg har fundet ud af, at der er pool på den anden side af bygningen, og den kan man se fra Matajis værelse (og i øvrigt også stranden), så jeg må lige klipse lidt fra den side også.
So long...
Xxx



1 kommentar:

  1. ja, for helvede. Der var de sgu! Tak for billederne :-)
    Skriver mere, skriver senere...

    SvarSlet