søndag den 8. november 2009

"arb.-arb."
















Så må det være tid til at fortælle lidt om arbejdet - selvom jeg ikke helt ved, om jeg kan kalde det arbejde endnu;) Indtil nu har jeg kun været der 2 gange. The Indian Television Academy er en form for paraply organisation for den indiske tv-branche, der arbejder for at forbedre forholdende for de involverede i branchen, eks. skuespillere osv.. Lige nu arbejder de på at få ITA Awards på benene, det er hvad der svarer til emmy uddelingen bare på denne side af kloden, og det medfører, at de har rigtig travlt med udsendelser, der skal ligge op til uddelingen og også selve event'en der finder sted 29. nov. SÅ... Det handler nu for mig om at sætte mig så meget ind i hvad de laver og hvordan jeg måske kan hjælpe til, hvilket er ret svært lige at overskue både for dem og mig. Det gode er, at de er HELT VILDT søde derhenne og medarbejderne passer godt på mig og er RET interesserede og fnisende til tider.
Billed nr. 1 og 2: er blandede bolsjer fra sidste års award show og en af de mange optrædener. Billed nr. 3: er af stifterne og lederne af ITA og GR8! Anu og Shashi Ranjan. Det er Anu der er den virkelig chef, hvilket er ret usædvanligt på disse kanter, men ikke desto mindre rigtig sejt! Billed nr. 4: TV Magasinet GR8! som også er ejet af Ranjan.
De første dage har jeg været tilknyttet eventafdelingen og prøvet at følge med i, hvad de laver osv. De er super søde og sjove, og jeg har på fornemmelsen, at de synes det er okay hyggeligt, at jeg er der. Det er i hvert fald det jeg håber på. Jahaan (en af damerne) har påtaget sig opgaven, der går på at lære mig så meget Hindi som muligt på tre mdr. hvilket jeg er meget taknemmelig for:) Hun er ret skæg og laver sjov med alle inkl. mig. Så er der Nilish (mand) og Sweta (dame, der ligner mand) de står for alt det tekniske i forbindelse med eventsene. Sweta står for al kontakt med tv stationerne, og Sweta Singh og Maadoura (tror det er stavet forkert) er vist lidt til hjælp over det hele, nej vent de er under Jahaan, der har ansvaret for alle skuespillerne og kontakten til dem og deres agenter. Jaa.. Jeg er kommet på arbejde i forhold til at lære om den indiske TV branche og alle de skuespillere der dertil hører. Puha... Men det er sjovt og jeg er sikker på jeg nok skal få et eller andet ud af det. I morgen mandag skal der skydes et fashion show på THe Club, som er et stort Hotel her i nærheden, så det bliver lidt spændende at se hvad jeg kommer til at fordrive dagen med derhenne, da de allesammen nok har ret travlt. (Det skal dog lige siges, at travlt her betyder at man er på arbejde hele dagen, men laver noget 50-60% af tiden;))....
XoXo

2 kommentarer:

  1. "Det skal dog lige siges, at travlt her betyder at man er på arbejde hele dagen, men laver noget 50-60% af tiden;))"

    TELL ME ABOUT IT!!!!! - OG PAS PÅ sir' jeg bare...det sniiiiiiger sig ind på dig ;)

    SvarSlet
  2. Jeg er allerede ved at blive smittet;) Men lærer lidt Hindi samtidig, så jeg tænker det går;)

    SvarSlet