tirsdag den 12. januar 2010

Family


(Det er vigtigt at ku sove hvor som helst - når som helst, så er man bedre rustet til hvad dagen bringer:))
Anne, Peter, Agnes og Anina har lige været og besøge mig 4 dage inden de skulle videre ned til sol og strand i syd Goa. Det var fantastisk at få besøg hjemmefra og endnu mere fantastisk, at noget af min danske familie ku' møde min indiske. Tror alle var ret glade for sammensmeltningen:) Her er et meget lille uddrag af nogle skønne dage!
Kusine Anina :) har en herlig morgen på Taj
Kusine Agnes og jeg på Taj Hotel til morgen kaffe/sodavand/lassi
Anina og jeg på gaden i Colaba
Familien Hertz Dahlgren ved 'Queens Necklace' i Colaba (syd Mumbai)
Min danske familie på besøg hos min indiske:)
Mig og min dejlige Mataji
Rama Bua og mig
Bua og Kum Kum Bhabhi, som er på besøg fra L.A




Ingen kommentarer:

Send en kommentar